spacer.png , 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
Pages: [1]
Topic Tools  
Read May 11, 2008, 08:54:39 AM #0
TheJoker

BEWARE vs DPF

BEWARE vs DPF

Heden vannacht hebben wij een lekkere PUB-match gespeeld op de server van DPF, het kwam ervan dat wij een PCWtje speelde tegen DPF. Dit resulteerde in een zeer positief resultaat, MAP_BACKLOT 8-12 en MAP_CITYSTREETS 9-11.
Dikke Pwnage dussss!!! Maar des al niet te min kwamen we gezellig in gesprek met het bestuur van DPF-eSports waarin DPFjoker het idee op tafel bracht om een gefuseerde LAN-party met BWR te organiseren. Wij allen vonden dit wel een goud-idee waarop wij dit dus ook positief beantwoorden. Onze vraag is dus, willen jullie hiermee in meegaan? Het lijkt ons wel ontzettend gezellig, gezien http://www.youtube.com/watch?v=duRXxzuiOrU check alle delen op youtube. Originele versie is ook te vinden op www.dpf-esports.nl Graag willen en onderhouden wij contact met BWR. Tot gauw en tot ziens online,

Met vriendelijke groet.

Bestuur (DPF-eSports)
www.dpf-esports.nl
Read May 11, 2008, 05:16:52 PM #1
Re: BEWARE vs DPF

doe dan ff de hele link erbij voor de LAN video's op de site: http://www.dpf-esports.nl/clan/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=6&Itemid=66  :)0

Read May 11, 2008, 05:47:29 PM #2

hoe meer zielen hoe meer vreugde was het toch  Smiley
Read May 12, 2008, 11:06:29 AM #3

Lijkt me wel lachen.. Ik ben voor!

Read October 01, 2008, 05:04:48 PM #4
TheJoker

120 dagen dus meer dan 3mnd geleden   Shocked
Read October 02, 2008, 01:05:53 PM #5

Damn ja...

Read October 02, 2008, 03:00:52 PM #6
Mayenna

Je schrijft een brief aan dpf en vind het raar dat bwr niet antwoord? Wink Cheesy
Read October 02, 2008, 04:26:14 PM #7

tja ik kan mij herinneren dat zij mondeling aan enkele DPF lui hebben gezegd een gezamelijke lan te organiseren maar dat was een half jaar geleden ongeveer Wink

Read October 02, 2008, 10:58:14 PM #8
Mayenna

wie waren het dan?

Als het goed is komt er weer een bunkerlan Evil
Pages: [1]
Jump to:  

spacer.png, 0 kB
Theme by Webtechnica.net
spacer.png, 0 kB